Gratis Reklam

Bloggen som skriver andras artiklar!

Bloggen Josie

Bloggen Josie :

-Handlar om mitt liv och min vardag.Jag har även med mycket musik, roliga historier, horoskop varje dag, intervjuer med andra bloggare och mycket annat.

Social, spontan, livlig, busig och galen. Säger vad jag tycker och tänker och gör vad jag känner för - men står för det också, till skillnad ifrån många.

Beroende av heta (fotbolls)killar, skor och popcorn.

Här i bloggen får du följa med mig på resor och äventyr, du får möta ett antal högintressanta objekt och potentiella pojkvänner i form av kirurger och Källström-look-alikes och du får senaste nytt om spännande planer och projekt.

Om det nu är så intressant som det låter, tja, det vet jag inte. Du får helt enkelt läsa och avgöra själv. Men en sak är säker; gillar du udda tankar, skumma idéer och annat galet. Ja, då har du hittat rätt. När man är jag så kan det inte bli annat än galet.

Jag gillar udda tankar,skumma ideer och annat galet!Visa mig...